Hacken befw11s4 firmware

Guest

Archived from groups: alt.internet.wireless (More info?)

Heeft iemand al een idee of de firmware binnenkort te hacken valt van de
Linksys befw11s4 net zoals bij sommige acces points viel te doen?
Ik heb namelijk een leuk Senao High Performance kaartje in mijn laptop
zitten (wat heel lekker werkt overigens), maar zou het wel leuk vinden als
ik aan de kan van de zender de power wat op kan hogen...heb zelf al flink
gezocht maar heb alleen powerhacks voor andere types gevonden (met andere
chipsets), maar misschien is iemand anders meer op de hoogte dan ik..

Alvast bedankt

Arno

Guest

Guest
Archived from groups: alt.internet.wireless (More info?)

Sorry, accidentally posted in Dutch, I have already placed a new post in
English...

Arno