Kan niet delen onde xp pro en home hoe?

Dave

Distinguished
Jun 25, 2003
2,727
0
20,780
Archived from groups: alt.internet.wireless (More info?)

Hallo.

Een kennis met een linksys router een laptop xphome en een desktop xpro kan
zijn computers niet met elkaar delen heb alle hd's op delen gezet maar krijg
geen toegang blijft zeggen u hebt geen rechten om dit station te delen
ondanks dat hij administrator is. Bij mij werkt alles perfect maar kijgt het
niet bij hem voor elkaar.

Alle hulp is welkom.

Groetjes...

[...]

Sorry wrong newsgroup.........:-(