You're located in Europe yet the link you've listed is for United States. Can you state where you're located exactly and where you prefer to purchase the PSU from?
A 500W PSU as close to Tier 1 as possible should do however not all units may be available to you/your region which is why I asked about your region/preferred site for purchase.
Het zijn beide top voedingen, maar de Corsair is bijvoorbeeld 80 Plus Gold, terwijl de Seasonic 80 Plus Brons is.
En over het algemeen gaat de Corsair misschien iets langer mee, en de Corsair is nieuwer.
Maar de Seasonic is ook een geweldige voeding voor de prijs.
Het zijn beide top voedingen, maar de Corsair is bijvoorbeeld 80 Plus Gold, terwijl de Seasonic 80 Plus Brons is.
En over het algemeen gaat de Corsair misschien iets langer mee, en de Corsair is nieuwer.
Maar de Seasonic is ook een geweldige voeding voor de prijs.
Gezien de prijs ga ik toch voor de seasonic maar wat ik mij nu eigenlijk af vraag is hoelang de seasonic dan mee gaat.
(nog een klein vraagje is mijn build eigenlijk wel compatible)
Ja, hij is prima compatible.
De Seasonic gaat ook een lange tijd mee. Ik zou het niet in jaren durven uit te drukken, omdat ik dat niet precies weet, maar het is wel een hele betrouwbare PSU.
Ja, hij is prima compatible.
De Seasonic gaat ook een lange tijd mee. Ik zou het niet in jaren durven uit te drukken, omdat ik dat niet precies weet, maar het is wel een hele betrouwbare PSU.
Yay nu nog alleen even imac verkopen en ik heb het geld bij elkaar.
(Weet jij misschien wat mijn fps zou zijn bij GTA V op maximaal en normaal kwaliteit met mijn build)