Question Normal temperature for rx 580 Sapphire when gaming??

Rudigarcia222

Reputable
Nov 29, 2015
64
2
4,635
Hi guys sorry for my english. I customed my fans through wattman and got around 60-65 when ultra textures, 55-60 med-high. Is this normal or too Hot??I read some threads they say 45 is idle
 
Apr 24, 2019
10
1
15
Hola rudi. A mi me pasaba algo parecido. Pero cuando pongo el doom en ultra y 2k se me va a 75 grados. He buscado en otros foros y youtube y dicen que lo normal es 75 o menos. Pero le sacaste un muy buen numero. Proba de hacer mas pruebas de stress de tu placa. Tengo la misma placa. Y me anda muy bien. Es una gran placa.
 
  • Like
Reactions: Rudigarcia222

Rudigarcia222

Reputable
Nov 29, 2015
64
2
4,635
Hola rudi. A mi me pasaba algo parecido. Pero cuando pongo el doom en ultra y 2k se me va a 75 grados. He buscado en otros foros y youtube y dicen que lo normal es 75 o menos. Pero le sacaste un muy buen numero. Proba de hacer mas pruebas de stress de tu placa. Tengo la misma placa. Y me anda muy bien. Es una gran placa.


Hahah thanks for the answer dude but Ive no idea what you are talking about I dont understand. Im not spanish (or better French cause rudi Garcia is French) Im from greece is just that he is one of my favorite football Managers